Monday, June 28, 2010

Julietta
























Natasha, 26, theatre actress
What are you inspired by?
"I am a theatre actress, I think that speaks for itself ). I am working at Cтудия Театральной Импровизации (Studio of Theatre Improvisation). I studied journalism at university but soon after that I realized my interests are totally in arts, especially performance arts. I also like taking photos (love the artistic photography) and I write poetry. Oriental cultures amaze me."

Check out their blog for news and information.(only Russian version)

Nu am putut să ne luăm ochii de la așa frumusețe de fată, așa că am rugat-o să pozeze pentru noi. Natașa joaca teatru in cadrul Studioului de Teatru Improvizat (abia am aflat și noi despre această organizație, tre să-i urmărim mai îndeaproape). Pe lângă teatru, fata se ocupă și cu fotografia artistică, scrie versuri și se interesează de culturile orientale.
Trandafirul de mătase din coafiura fetei este adorabil, precum și machiajul, nu-i așa?

No comments:

Post a Comment